Iklan

Sharemyloves Geng!

12 October 2014

Perangai buruk: tak suka orang

Salam ❤️

Aku kan selalu rasa camgini. Rasa macam tetiba je tengok orang tu pastu terus tak suka. Hahahahah. Ok jangan rejam aku dengan batu. Let me explain first. English sangat arini... Akhirnya guna jugak english setelah amik exam MUET hari tu. Punya la nak praktikkan kat public, sepatah ayat pon jadila ye dop? Hahahahah.

Camni lah. Rasa tak suka kat orang ni adalah secara otomatik. Sebagai contoh, aku memang berbulu ngan Farah Fauzana. Ko mekaplah dia celah mana pon, pakaikan baju cantik macam mana pon tetap aku taksuke tengok dia. Hahahaha. Ianya adalah secara otomatik. Get me? Omputeh lagi haku. 

Macam cinta pandang pertama lah. Ko tengok je mamat tu terus geletis rase nak kapel dengan dia. Haaa ni terbalik sikit, ko tengok je dia terus rasa tak suka. Tanpa sebab yang munasabah. Macam aku tak suka Farah tu, padahal memang tak la dia kenal aku. Buat dosa kat aku pon tak. Tapi seriously kalo aku ter bukak channel hotfm dengar je suara mengilai dia ku jadi meluat. Tambah-tambah kalo bukak tv3 rancangan nona. Ya ampun dengan lemah gelamai yang macam dibuat-buat. Ohyemji! Takboleh haku tatap lagi. 

Kepada diehard fafau jangan lah kecam aku. Kan aku cakap contoh saja. Padahal fafau tu senior aku kat uitm masa matriks masscom dulu. Hahahaha. Mungkin sebab dia ragging aku lari pusing section 2 buat aku jaki je ngan dia sampai sekarang. Buat fafafu it's ok, i maafkan u.  Hahahahaha.

Gitulah perumpaan taksuke orang secara first sight. Walaupon dalam Islam actually kita kenalah berbuat baik sesama insan kan? Tapi ohhhhh tidakkkk memang ku takbley terima fafau tu. Kahkahkah. 

Ni pagi tadi aku datang Shah Alam boleh pulak aku taksuke tengok budak tol ni. Kahkahkah padahal kawan tu tukang kasi kad tol je. Parah dah mung Micha, ramai beno yang mung tak suka at first sight. Kenan baru tau... Oklah mulai sekarang nak tak suka dekat Lara Alana pulak. Untung-untung dapat baby kenan macam baby lara. Hewhewhewhew. Bajet schawal ke, noks? Awal dan akhir boleh la ko noks -.-'

 Kiki si gadis stereng lock ni pon aku tak suka jugak. Takpe kiki raya nanti kita bermaap-maapan yek :p

Okbai!

sharemy ❤️
mommycha

4 comments:

Mimy Hamid said...

micha ...aku rindu ko...ko tak rindu aku takpe....

.ieLah. said...

michaaaaaaaaaaa. aku pontak suke fafau ngan lara alana. tetibe je nyah takde salah ape pon. huwahuwa.. tergelak aku bace entry mu ini. terasewwwww kitewww

amirah said...

alamakkkk...takut nak komen ...karang benci at first sight lak komen ni kang...keh keh keh

Syima Syaz said...

Eh eh la mu mascom ke dulu?????
Hi senior.... Hi hi....

Tabung Kami

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...