Iklan

Sharemyloves Geng!

02 October 2014

Kita BREAK la camni....

Salam

Pompuan mengandung, pastu dah ada dua anak kecik yang tahap belom mahir sifir memang cepat emosi camni. Aku lah tu. Emosi aku lately lagi macam singa betina bunting tak cukup makan seploh hari. Kau ade? Penah camni?

Tahap emosi aku ni punya lah capai tahap "sakti" sampaikan penah Erie basuh baju lupa letak downy dalam washing machine aku jadi moody. Moody tahap macam, "ah! lantak pasni u can go wherever u want.....i hetchu..!"

Downy je kot Micha?
Come on.

Selalunya yang jadi mangsa singa betina bunting ni Erie lah. Kadang Mikha, kadang Kayla, kadang Tmah kadang Hani eh kadang sesapa pon boleh. Hahaha. Hari tu sekali, Erie mandi pakai sabun Lux kaler pink tu. Padahal aku dah sorok belakang jamban, dia boleh jumpa pastu selamba je pakai banyak-banyak ala iklan LUX feeling Bunga Citra Lestari. Aku dah le tengah teruk morning sickness masa tu. Terus bila bau je sabun tu aku jadi hangin. Tumbuh segala bulu taring singa aku dan-dan tu jugak. 

"Hey, BB takreti bahse ke orang dah sorok still pakai jugak sabun tu?"

Krikkrikkrikk je laki aku. Pandang aku pon tidak. Aku cakap lagi, make sure bilik ni takde bau Lux tu dengan pitching paling high note. Busuk okey? tau tak busuk? Gelabah la laki aku cari ridset spray satu bilik, pasang kipas lelaju, pastu bukak tingkap bilik tido tu. Kan padan muke. Sape suruh pakai Lux busok.

Bila teringat balik rasa macam lawak penangan emosi mengandung ni. Asal sedih je, mood berterabur je, mulalah aku tukar profice pic watsapp aku. Aritu ku suruh Erie masak megi (Erie lagi), sebab dia buat megi paling sedap didunia. Sekali dah siap masak aku rase taksedap sebab dia tak tumis bawang ngan cili padi macam biase. Aku nangis siot time tu. Terus ku emo tukar profile watsapp kaler itam legam. Hemooooo tau i rase. Megi tak tumis bawang!!!

Kita break la camni....

-.-"

megi tak tumis bawang punye pasal.

sharemy
mommycha

11 comments:

lia said...

gelak goleng2 baca tp seyes la, teringt time peknen c Amsyar, melalak mcm org mati laki bler nasi kandar order dr perlis basi... dari shah alam-kl melalak okeyh... fegsan!!!

Suria said...

hahahahaha adoii parah²!

Chekgu Azrine said...

sis..u memang lawak la..hahahaha

Mila Hilas said...

haihhh dhsytnye.....mjr laki rileks je.klo jns mrh2,,bahaya ni hehe

e k i n ♥ y u s r i said...

hahahahaha

Erna Nordiana Zamri said...

hahahaha...tp rasanya suami masih x seram buat isterinya hamil :P kenangan manis betul time mengandung ni.

Wawa Yusoff said...

Micha, aku dulu segala perfume menyampah. mirza pulak jenis perfume dan dia x dapat dipisahkan.

Nangis2 jugak sbb mirzal pakai perfume pegi kerja. deodrant pun dia pakai jugak. nangis. nangis!

amirah said...

hahaha...sama laaa...rasa mcm apa dia buat semua salahhhh aje rasa,..pastu apehal pandang2??

malynd_anggun said...

micha.. kite pulak tak suka bau sabun lifebuoy, antabax segala tu.. sanggup beli sabun lain..pun paksa hubby jgn pakai lg sabun tu.. segala bau wangi kite x boleh..tp megi xtumis bwg tu seyes lawaaaakk.. (^.^)

Syima Syaz said...

Hahhahaha ni nak simpati tapi tergelak... Adoi micha... Kelakar betul. Sabar je la...

ctmah said...

hahahaha!ok aku dah baca 2 kali n baru nak komen!mengong mu ni!haha

Tabung Kami

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...