Iklan

Sharemyloves Geng!

22 April 2014

Supriseeee!!!!!!

Hi guys!

Kisahnya hari ni bermula bila aku bukak pintu rumah dan tetiba dapat birthday invitation.
Kikikikikiki.
Kelako.
Dah tuo pon dapat jemputan besday-besday ni lagi.

Aku dengan penuh debo pon bukak lah sampul surat tu.
Ku pikirkan "eh secret admirer mana pulek ni?"
Dalam usia yang meniti "kekertuan" ni ada jugak yang admirer-admirer ni.
Kohkohkoh.

Bila dah baca isi surat tu pergghhhh!
Best-best terus bertekad dalam hati nak pegi invitation besday ni.
Rupanya Ahli Parlimen Putrajaya nak kasi hadiah besday.
Team dacing? payung? bulan? bintang? burung kakatua?
Ku tak fedulikkkkk.
Nak jugak hadiah.
Kikikikikiki.

Hari yang dijanji dah tiba.
Berdesup katanya kul 8 event bermula.
Gemuruh oi masuk dewan komuniti tu siap ade pulut kuning bentuk kek.
Dah siap daftar kitaorang (aku, Mikha, Erie) pon tunggu la.
Dari kul 8 tunggu then pukul 9 baru nampak batang idong ahlil parlimen.
-.-"
Nasib tak bawak Kayla.
Itu pon Mikha dah beratus kali ulang "jom mama balik, Khail nak susu...nak susu"

Last-last ucapan gitu-gini nearly 10 pm still belum dapat hadiah.
Alaaa...mana hadiah aku ni.
Dan disebabkan Mikhail dah meronta nak balik so, aku wakilkan Erie je amik hadiah aku.
>.<
Cis...taksempat nak potong kek "pulut kuning" dengan Pak Menteri tau...
Kekekekekeke.

Dengan debonya aku tunggu hadiah kat rumah.
Sekali Erie balik ku terus tak menyabo tanya..."Eh? mana hadiah orang?" Kohkohkoh!
Bukan nak tanye laki dah makan ke belum bla-bla-bla hahahaha!
Dan....dan....dan....mesti korang nak tahu kan ape ke menda yang aku dapat tu?
malas nak suprise-suprise...nengokla sendrik tau!


kantoi tua nau siap ade tarikh lahir tu...mak incik dah kertu camni lah...

Tq Pak Menteri :)

:)

Apekah?

Agagagaga tudung ariani ku dapat. bolehlahh buat pakai pegi kedai runcit Pak Mat. eh? hahahaha...

okbai!

sharemy
mommycha

8 comments:

Mama Safiy Arfan said...

untungla siap ad adiah besday hehe

SyimaSyaz said...

haha janji ado... ariani tu ala2 pareedah

Chekgu Azrine said...

kerlassss...dapat jugak hadiah tudung ariani kan??

Mimy Hamid said...

fuyoo org putrajaya ...besday hebat dpt inv vvip heheh...tudung ariani bawa kedai runcit..hebatttttttttttt

lia said...

ekekekeee untung la ada pak menteri bg hadiah tudung ;p

Rizziela said...

untungnya

Allene said...

hahaha.. hebat mu micha... da macam retis dapat gift dari peminat....

MimahAjil said...

untung la dpt ariani wat pakai peg kedai runcit pak mat jewww...hehe..best ar micha ni

Tabung Kami

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...