Iklan

Sharemyloves Geng!

07 April 2014

Sesapa boleh tolong tak? URGENT!

Salam guys!
Much

Lega rasanye.
Exam dah habis.
Terdetik nak menulis sepatah dua kata.
Hew-hew-hew.

Pada yang rindu-rinduan menjadi kenangan diucapkan terima kasih.
Pada tak rindu takpe.
Kita pon tak rindu awak.
Auwww!

Masuk je opis setelah hampir dua minggu bercuti.
Otak aku jadi macam otak udang.
Sekali slurrrppp cair dimulut.
Hehehehehe.
Yenadey apedaaa..merepek.
Bermaksud: Otak Cramp today!
Pfftttt.

Pastu masuk je opis aku terus gigih nak google sesapa yang nak amik tempahan baju raya budak.
Haaa...boleh gitu kau????
Dah la cuti 2weeks, masuk opis terus google "Tempahan baju raya budak"
Mampu, Senah?
Kikikikiki.

Yang padahal atas in-tray aku berlambak keje pending.
Hahahaha.

Itulah mak-mak, Senah oi.
Kalau bukan kita yang kecur liur, berbasah ketiak cari baju raya anok-anok sape kah lagi?
Harap ke apaknye?
Hoiii....jadilah baju raya krismes nanti, Senah.
Kennot laike dat...
>.<

Aku dah try google tempahan baju raya then bila aku wassap hawau sungguh jawapan nye.
Baru bulan EMPAT kot?
Semua dah close order....
Wateheckkkkkk??
Ke aku yang ketinggalan ketapi ni?
Ke umat manusia dah bertambah ramai sampaikan dah tanak amik order baju raye lagi.
Tak menang tangan, katanye.
#pelempangbuayabetullah

So, entry pengenalan selepas lama bercuti ni adalah untuk "meraih" simpati.
Pada sesapa saje yang sudi nak share mana nak hantar tempah baju raya anak-anak aku.
Jangan kau suruh aku try hantar ke tailor kat Namibia udah le.
Itu memang nak makan pelempang Tok Moh Boya aku kang.
Kuikuikuikuikui...

Sampai sini dulu untuk sekerat hari bekerja.
Kang i ols tulis kembali ye.
Nak buat-buat buat keje jap.
Hehehehehe...


Put ya hands in da ayerrrr...ayerrr..ayyerrrr!
Hewhewheww....

 
eh tersilap gambo. nak upload gambo baju raye, terrrrrr taksengaja upload gambo tart nenas. hewhewhew!



sharemy
mommycha

6 comments:

lia said...

No komen pasai kain pon x beli g... Kekdahnyer beli baju siap je gayanyer ni

Mimy Hamid said...

adik aku ada member dia buat sedondon ngan anak...ko like ig dia suez_said...baju vogue vogue

amirah said...

eh, ahkak tersilap bulan ke hape ni? hehehe...kain pun belom nmpk byng...so tak dapek ahkak nak nolong eh..

Dila al-Basri said...

Tempahan masih dibuka :)
Meh check sini http://diloutlet.blogspot.co.uk/p/blog-page_16.html

SyimaSyaz said...

hmmm betul la micha memang sume dah close... ni pun fenin mana nak gi anta baju... erk kain pun belum beli... kekdah nak beli mcm mana? kaki patahhh sampai puasa... huuuwaaaaaahhhhh.......

nampaknya tahun ni beraya pakai baju siap jugak la... dah lah kurus kering, limit edition...mana ntah nak carik!anak dara tu lagi.... huhuhu

Adila Hassan said...

tempahan masih dibuka
kelik sini :)
http://diloutlet.blogspot.co.uk/p/blog-page_16.html

Tabung Kami

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...