Iklan

Sharemyloves Geng!

07 April 2014

33 tahun tapi macam 13 tahun. Eh...yeke ni????

Hye ols!

Bulan lepas genaplah umo ku 33 tahun.
Gasak la.
Tak koser nak resia-resia umo Kak Jah kau yang dah kertu ni.
Hewhewhew.

Sementelaah dah tuo ni, dah banyak makan garam, ajinomoto, megi cukup rase, kiub knorr bagai.
Micha terasa nak berterima kasih dekat kaum kerabat dan kengkawan yang baik hati nau memberi hadiah.
Rasanya seumor hidupku...inilah collection hadiah terbanyak berbanding tahun-tahun lain.
Again!
Muchos graciasss miyamor, gitew.
#kibasshawlbulubulubelakangtengkuk
>.<

Seriously memang terharu, teruja, terkujat, ter...ter..terrrr banyak lah ter yang Micha rase.
Gila kauuu dah tuo bangko pon dapat hadiah lagi.
Hehehehehe.

So, di entry ciput nasi lemak 50 sen ni Micha nak "menunjuk" sikit hadiah yang aku dapat aritu.
Hehehehehehe.
Jangan kecam aku, yeh.
Sesekali menunjuk apelah salahnye.
Lagi pon inilah cara aku nak appreciate pemberian orang.
Hewhewhewhew.
I ols sayang kalian semua.
Whooppps ;p



muchos gracias Suraya Hani :)
Muchos Gracias Tmah :)

muchos gracias Ztee Azwanis :)

muchos gracias Eira Zuhairah :)


muchos gracias Suraya Hani :)
muchos gracias Lyana MK :)

muchos gracias Ztee Azwanis :)

muchos gracias ols my fellow fren :)


yang ni makna lain sket...lalalalalala! muchos gracias miyamor! my hubby...aauummmmm >.<
Nota kaki: Semalam mama kata, sebetulnya kalau time besday kita. Seeloknya kita bagi hadiah untuk mak sebab mak yang susah payah beranakkan kita sampai nak tunggu bawah bukak 10cm kauuuu...ingat senang ke? Gunting sana-gunting sini, toreh sana, toreh sini.....Kihkihkih! 

Okbai... err..Mikhail & Mikayla thn depan mama tuntut hadiah kat korang yek! >.<

ok dah-dah.  

sharemy
mommycha

13 comments:

Aeen said...

ha??33 ek..serius x percaya...ingatkan 25th-30th..heheh..awet muda micha ni...hehehe..byk dpt hadiah..daku pun xpenah dpt hadiah byk ni bila da bsar gdabak nie...hehe..hadiah last tu xleh tahan tgknye..hehe...:)

Petak Bunga said...

yg last tu tuntuk hadiah balik kot..

Nurul Aziz said...

Untunglahh baru 13tahun dah ada 2orang anak :P hehehe. happy belated birthday :))

mOoN IzzaN said...

heheh...sweetnya..happy belated bestday sis.. :) may ALLAH bless u n ur family owez.. :)



psssst... perfume tu wangi ok tak? sy peminat perfume.. :p

Mimy Hamid said...

aku je tak de kan..sobss...haha..nnt la ngedate banje makan

DYatie said...

Happy belated birthday mommycha~!

Semoga Allah permudahkan urusan mu dunia akhirat Aamiin.

fifi said...

bestnya dapat banyak hadiah!!

Mama Safiy Arfan said...

pergh byknye adiah.untung nya akk

Chekgu Azrine said...

La sis..beza dua tahun je ngn akk ke..tp sis nmpk mcm ermmm...muda sgt..mcm blm 30s lg..

Neway happy belated birthday ye sis..
Semoga sentiasa ceria dgn entry2 baru yg juga ceria..
Suka baca sbb kelakar

WaWa_EzRiLL said...

hepi besday micha... welcome back..rupanya study exam... menten cun tau..

amirah said...

apsal kita sebaya tapi haku dah macam ahkak2 pulekkk..kah kah kah..jelezzz ngan micha especeli yg last tuu...aummmm

SyimaSyaz said...

eh kak reyn?? adakah kita sebaya?? selamba ber akak-akak.... (nangis malu)

2x tau bukak entry ni semata-mata nak tengok dress LyanaMK tu... cantik sangat...

cik puan aini said...

michaa....
ku tak bagi adiah pun ke mu kan?
mesti mu tak sayang aku dah pasni..
bahahaha...eh silap.. tak patut gelak..
tahun depan la ku bg adiah kalau ku panjang umo lagi ye micha..

Tabung Kami

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...