Iklan

Sharemyloves Geng!

10 January 2014

Sambut kecik-kecik saja.

Hi,

Semalam kami ade sambut besday Mikha kecik-kecilan. Jadilah at least Mikhail tahu yang semalam hari "istimewa" dia. Tahun ni best sikit sebab dia dah paham sikit makna besday. Walaupon tiap kali sebut besday dia jawab "besday kek...mama". Gasakla ko, dik.

Aku sebagai mak besday boy hati tak tenang kalo tak beli kek. Nak celebrate sempoi-sempoi so aku beli satu slice sudah. Janji buat syarat..besday mesti ada kek. Balik rumah terus pasang lilin 2 ketul letak atas kek SR Red Velvet. Terkebil-kebil Mikhail tengok lilin atas kek. Macam jakun pon ade..haish sian anak aku!


Inilah kek itu. Mahal jugak satu slice Red Velvet ni sampai RM10. Pergghhhh! pakai tepong emas ke ape ni?. Oh..tq jugak pada Acu Nadia yang sponser 2 slice kek & jugak donat Big Apple :)


Mikhail memula terkebil jugak nak tiup lilin. Lama tenung lilin atas kek. Hehehehe. Kesian sungguh!. Bila dah 2 tahun ni dia pandai sikit lah nak tiup-tiup. Tahun lepas takreti ape pon. Hohohoho! Takpelah anak..mama tetap sayang kamu.


Entah nape aku kesian ngan anak aku lately. Bila dia makan pon aku rase eh...kesian tengok anak beria-ria makan kek. Erm..mebi sebab kepala tu potong rambut cenggitu so, cepat kesian. Hahahaha. Takde kena mengena. Ape pon aku rase dahi anak aku tu turun-temurun dari aku. Jendul...... Hohohoho.

Okbai!

sharemy
mommycha

8 comments:

Allene said...

micha.. gitu ker? klu potong rambut cmtu jadi kecian.. wakakak.. gelak2 aku baca...

happy 2 year old abam...

Nurul Aziz said...

rv!!! rm10.60 siap tax. kekekeke.. happy belated birthday mikhail :))

ctmah said...

follow jendol mama la ni yek!ahaha!
takpolah..janji bang mikha hensem!cepatlaa panjang rambut tuuuu

Lady Zahira said...

Happy 2nd birthday Mikhail Riefqee!

~MommyAqilMedina~ said...

Takpe Micha,janji ada celebrate n Mikha tahu semalam ahri special dia...hehee..tapi memang bila dia botak rasa kesian n innocent sangat kan..Jendul jendul pun bijak tau!!hahahah..aida pon jendul..kikik

amirah said...

rv kek besday mikhail..sodap tu..

Chekgu Azrine said...

Hehe..kek skg semua mhl kan sis..klu terror dah bt semdiri tau

Maria Firdz said...

selamat hari lahir.. dah besar dh dia..

Tabung Kami

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...