Iklan

Sharemyloves Geng!

22 August 2013

Demam.

Salam

sekadar hiasan: gambaq lama tika masih rambut berekor azeroy dan kini hilang sudah ekoq azeroymu.

anak pertama demam.
anak pertama kalo demam memang panas macam bara api.
buat segala remedy tradisional semua tak jadi.
jeram kepala, bukak baju, pasang kipas, lap badan pon tak jadi.
kena bergegas pegi klinik.
nak masok ubat punkok tak reti/tak konpiden.
seeloknya, moh bawak pi klinik.

keja menimbun biaq pi ataih meja.
ikut orang nak mengata, mengata pi lah.
anak adalah paling utama.
esok-esok aku mati anak aku jugak nak sedekah doa untuk aku.
bukan nya hampa.

nasib anak pertama yang demam.
kalo mama nya yang demam, alamat korang-korang nak ber "adik" lagi.
jadi better anak yang demam.
sebab kalo mama yang demam itu tanda demam berisi.
:)
gelak sikit sebab konon buat lawak.

itu saja.
penat jugak jadi mak + isteri + pekerja makan gaji + pelajar pada satu masa.
hanya hati yang paham..memahami.
:(

sharemy
mommycha.

11 comments:

'Aien Awien' Husaini said...

: gigih la mommycha nie.... Awien pun tak segigih momnycha... huhuhu... sian abam khail... ;P

UMIE SUE said...

abam long cpt sihat ye.mommy pun kena sentiASA kuattttt!!

e k i n ♥ y u s r i said...

get well soon mikha!

yUmiE AzuRa said...

bertabahla micha,bertabahlah..micha supermom:)
cepat sembuh mikha..kesian mama.hehe

Mimy Hamid said...

sian abg mikhail demam...ye betul anak paling utama berharga....mikhail ni sama cmm fayel tak jalan natural remedies

D Yatie said...

Mg cpt sihat mikha! Mommy take care ye. U r supermak.

as ♥ Leenda said...

samelah asyraf tu pun..kalau demam, selagi tak masuk ubat bontot tu, selagi tulah panas takmo turun..padahal kite dah jelum, dah mandikan tp mcm tu jgk..
cepat baik yer mikha..sian mama risau..

amirah said...

memang penattt..tp tabahkan hati cha..

Chekgu Azrine said...

Cpt smbuh mikha..ti nk tolong mama jga adik

Umi Qi said...

Ya Allah kesianyer mikha demam...cpt ye sembuh sayanggg...cian mama kamu tuh mcm2 pk...

mrs kayrul said...

alahai siannya mikhail demam....demam raya la nie ye....cepat sembuh ye

Tabung Kami

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...