Iklan

Sharemyloves Geng!

06 February 2013

Wordless Wednesday: Berdarah!

| 1. Optium Exceed Glucose Test | 2. Blood Stripe | 3. Alat pemegang jarum | 4. Alcohol Swab | 5. Kapas Kering |

CAUTIONS:
| the most needed items for Diabetic people | 
| 4 times per day Blood Sugar Profile Test is a MUST |
| sakit nya jangan ditanya |
:(

#pisnowar#
mommycha!

11 comments:

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

uuuih, banyak nya tools. takpelah, demi baby juga

SweetLikeWhat said...

sian mommy cha..kalo anis taktaula boleh sekuat mcm mommy cha ni..huhu

MimahAjil said...

perkara yang tk best kn waktu mengandung?kuatkn semangat ye MommyCha....demi anak yg tersayang...chaiyok!!

UMIE SUE said...

arrrghh! tak suke buat bsp...kn redhaaaa

amirah said...

bertabah la cha...takpe demi adik baby

Diyana Didie said...

kena buat hari hari yeh? huhu oklaa..dari kena minum air gula tak psl psl..baik blood test kan

cha said...

ala sian u. mcm akak ofis i kene cucuk sendiri u huhu sakit T__T

veesakura said...

dah macam doktor dah haaa

mrs kayrul said...

semua tue kena cucuk sendiri ke???...adoi la tengok doktor cucuk pun dha sakit inikan plak kena cucuk sendiri...kuatkan semangat mommy cha..go go for adik mikail

D Yatie said...

take care u... be strong for baby~

p/s : ngeri tengok! :(

CikNaa said...

buat sendiri mcm dulu ke mommy cha?

Tabung Kami

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...