Iklan

Sharemyloves Geng!

21 November 2012

Wordless Wednesday by Momy cha

hero mama >.<
Tiada apa yang ku minta dari Mu, Ya allah...
Sihatkan lah tubuh badan anak ku dari sebarang penyakit, Amin!
:)

My wordless Wednesday,
momycha

9 comments:

Wawa said...

alolo si mikha yg hensem.
doa dr mama naila utk mommycha: sihatkanlah mommycha dan kandungannya. :)

CikNaa said...

cium ciket boy ensem :) adik pe kabo? :)

Mr n Mrs Zaidi said...

alohhh makin encem n macho skrg abg mikha nie.. nmpak dh ciri-ciri boleh jadi abg yang baik gtu...hihihiih

erna said...

bukan main lagi jambul die..mommycha pandai la buat jambul tu. ensem :)

m@m@yAyA said...

abg mikha yg ensem,

bila nak dating lagi ngn yaya?[..]

amin..semoga mikha sentiasa dilindungi oleh Allah swt~

Mimy Hamid said...

abam hensem...rindu la kat dia..nanti ajak mama datang umah mama fayel eh

~ NANA ~ said...

hye hensem boy...nk cop jadi menantu boley? *walaupon takde baby girl lagi*
haha

Puan Ira said...

hensem la awak boboy..

WaWa_EzRiLL said...

encemnye mikha.. ni nak gosok gigi pun cemat..*aku rasa kalau mikha jumpa anak aku 2org moh gamat suasananya* hishh bila leh wat party buih ni cik cha..

Tabung Kami

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...