Iklan

Sharemyloves Geng!

29 November 2012

Pernah try ni tak?

masuk ni dah botol kedua aku makan asam jawa siam ni. Aku tau tak elok makan masam-masam untuk ibu mengandung. tapi tekak aku laju jer terima asam siam ni. erk! dah letak dadah ecstacy ke, ketamin ke, air ketum ke aku pon taktahu lah..kehkehkeh! disebabkan rasa asam siam ni yang EXTREMELY sour, buatkan aku jatuh cinta dengan beliau, gitew! Ade gak tulisan halal walaupon rata-ratanya semua ditulis dalam bahse siam. korang dah try lom? Aku beli pon kat pantry opis aku ni haaa...ade akak dari kelate letak jual satu botol rm5. tapi adik aku yang imigresen kat padang besar kata, kat sana murah 3 botol RM10 jek...Hohai...ade tak tiket air asia yang promotion 11 sen tu berenti kat Padang Besaq, Perlis? kuikuikuikui...Yang aku paham tulih asam siam nih BB Food..oh makanan untuk baby lah ni ghuper nyer, kan?...kahkahkah! In love with u, asam siam!


momy cha!

13 comments:

amirah said...

mak datuk gula dia tu...hati2 cik salmah..huhu

PUAN SUE said...

tak penah tgok lgi asam ni..alamak kecurrrrr air liur makkk nyah!

FieZaLieSa said...

sama la mommy cha...
tekak ni blh layan asam ni...
sy punya penutup dia kaler pink..=P
beli kt padang besaq...mmg 3 botol RM10 je..
hehehe..

D Yatie said...

waaaa...terliur tengok!!! nyum3! :D

~ NANA ~ said...

time pregnant dulu selalu mkn..kt ganu ni byk jual..hehe

eila fazdli said...

penah makan...bdk opiz jual...rm5 sebotol....huhuhu.....g pantai timur msti dpt lg murah....huhuhu

Allene said...

lin tak layan benda2 ni lagi... lin mkan pelam ori je... cicah kicap... :P

Lala Latif said...

kat ofis sy ni, boleh kata setiap meja ada asam ni...
hahaha...tgh jadi fenomena mcm durian crepe jugak...
kihkihkih...

Puan Ira said...

xpenah cuba..meh pos sebotol..teliur dah nie..

Mr n Mrs Zaidi said...

sy pernah makn benda nie..mmg best kan...sisi nie buat sy terliur jer....kt sini ssh nk cri...waaaaa... nak jgk....

~MommyAida~ said...

Ooo sedap ye Momy Cha..tak penah try tapi penah nampak menda ni..heheee..

Wawa said...

tetbe tertelan air liur. haih!sedapnyeeeeee

Mimy Hamid said...

kalau akak balik tganu ai beli kan eh...sana pun murah 3 for RM10...

Tabung Kami

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...