Iklan

Sharemyloves Geng!

08 November 2012

IM HUNTING FOR THISSSSS!

Hoi! nak yang ni.....

"Durian Musang King terkenal dengan warna pekat kuning keemasan buahnya serta aromanya yang kuat, dengan *daging* buah yang lembut dan manis. Durian Musang King berasal dari negara Malaysia. Kerana jumlah varietas ini hanya terbatas, maka harganya merupakan harga yang paling mahal di antara semua jenis Durian"

Haaaa......PALING MAHAL???? takpe...akan ku carik setiap pelusok negara..kihkihkih!

#pisnowar#
momycha!

11 comments:

Allene said...

ya ampun... td lin baru duk sibuk cari durian crepe.. sekarang durian asli plak... trus kecur ayak liuk...

Mommy_Cha said...

jom kecuq aiq liuq sesama lin! hewhewhew!

Ann Ilias said...

Dear, Husband I kata now dekat UPM tengah musim durian
so kalau rasa mengidam p lah cari kat sana
:)

Mr n Mrs Zaidi said...

TERLIUR PULAK TGK DURIAN NIE....SEDAPPP JER...

Mimy Hamid said...

alahai tekak ibu mengandung..akak dulu macam awak le..tapi semua tak bagi makan panas katanya..simpan dalam hati....8 bulan baru makan...

mrs gold said...

sdapnya, cam tingin ja nak mkn...x kisah la jenis apa..janji durian :)

mrs gold said...

MG dl awal mngandung dah makan sebab teringin..syukur la x jadi apa2.sebab tak tau pon x leh mkn

FieZaLieSa said...

mengidam musang king jugak! jom cari..hehe

D Yatie said...

huhhuhu..tengok gambar je dah terliur...nak jugak!!! huhuhu

yana halim said...

dah tanam pun pokok durian jenis ni kat kampung. Harap2 merasalah buahnya nanti. :)

aTy _faRed~ said...

Aty dah lamer giler tak mkn doyan..kali terakhir mkn 4 bln sblm pegnan...!! Sadis giler kannnnnn......huhh

Tabung Kami

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...