Iklan

Sharemyloves Geng!

19 July 2012

My Painkiller ^___^

inilah dia "PAINKILLER@PONSTAN" yang paling berkesan untuk mommy cha ^___^

#maafkan momy cha, sebab hari-hari muka mikhail jadi penghias kulit entry momy cha#

oktengsbye!
momycha

9 comments:

amirah said...

mikha dah jadi ashkar ke mommycha? cepat jugakla..dulu masa ahmad tak sempat nak merasa tgk dia jadi ashkar sbb dia skip. ahmad jd ashkar wataniah je.adik mungkin ye sebab adik dah mula nak jadi ashkar wanita..kikiki

Mommy_Cha said...

hehehehe...gitu lah mommy mirah..bukan jadi askar tu..dia advanced skit jadi combat...kuang2x.....^___^

CikPuan Ira said...

boboy ensem... ;)

aTy _faRed~ said...

betul..!!! stress macamane pon... biler balik kerje..dapat peluk2 cium die..rase hilang stress tu..:)

Mr n Mrs Zaidi said...

BETUL...BETULL... BETULL!!!! SYOK BALIK KEJE PENAT2 TGK ANAK SUKA N SENYUM OR TIDO SKLI PUN RASE MCM TENANG JIWA RAGA..TERUS MACAM DH TAKNAK KEJE LGI... HILANG SUME PENAT.. DH PANDAI MERANGKAK YEK SKRG..

Mimy Hamid said...

painkiller terbaik ni...penawar segala...bestnya abg askar ni...cepat sungguh merangkak

CikNaa said...

ewah-ewah mika..
dah jadi pengelap lantai mommy nampak nye..
ngeeeee :)

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

comel painkiller ni ye.. :)

amal said...

painkiller terbaikkk! hehe... bersihla lantai umah pasni ye. xyahla mommy mop selalu kiki..

selamat berpuasa mommy cha :)

Tabung Kami

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...