Iklan

Sharemyloves Geng!

07 June 2012

my ikea meatball :)


Anda bukan 'best-pren' kepada makanan? Tolonglah....jangan tipu..... :)

Mari kita layankan perut yang berkoroncong dengan ini, ini dan ini :)










orang makan sesedap dia sempat poo-poo selori :) hayoyoyoyo

entry with less wordings is much more easier to "digest". Agree?

salamsayang,
#mommycha#

9 comments:

Cikpuan rara said...

hmm nasib x terliur sbb dh mkn ritu.heee

Mommy_Cha said...

kan? kalo tak mkn lagi pastu bln puase lahk tuh? hehehehe.... gulp!

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

eeeerrrmmm, dap nye. buat hati ku meronta ronta ingin ke IKEA !! slurp !
(menjejeh plak air liur.. hehe)

Mommy_Cha said...

hehe..kalo lapau mmg menjejeh airliur..tapi kalo kenyang sebelah mata pon tak pandang hehehehe :)

Mimy Hamid said...

haiyo baper lama ni tak jejak IKEA...okeh nak jejak sana bawa Fayel...psstt jom dating Ikea la kita...mau??

PUAN SUE said...

TERLIUR SAYA TAU..HAHAHA

efa nur said...

meatball tuu kwn baik saya!kekeeke :D

aahhh..tergodaa tgk...nakk jgk!!heheehe

AkmaFaizal said...

tak pernah tau pasal meatball ni...hehe..klau lapo semua telan nih..sedap je nampak

Sheikh Papa-NtiQ said...

Hi Mommy_Cha....cakap pasal meatballs IKEA nih...saya baru jer upload gambar2 masa makan kat sana baru2 nih di blog saya www.blogmakanbest.blogspot.com

Senang2 tu jenguk la ye....topik blog saya nih pasal tempat2 makan menarik yg saya visit seperti restoren, warung,gerai,foodcourt, hotel buffets dan lain2....100% topik makan jerrr tak de topik lain hehe.

Jangan lupa ye follow blog saya kalu sudi...TQ TQ

Tabung Kami

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...