Iklan

Sharemyloves Geng!

02 May 2012

Ustaz Don Mommy Cha...


#My Own Style Of Wordless Wednesday#




Salam wbt.
Panggey saye don...ustaz don mikhail =)
Muka saye masyam sebab mama pakse pakai kopiah, dah le time tu pukul 12.30 malam.
Padan muka mama, sebab saya buat perangai tanak tido awal.
Dan padan muka maksu sebab kena dukong saye round-round satu rumah.
Sape suruh opah dengan maksu pegi kenduri kat hotel tak ajak saye?
Saye pon nak jugak makan butter prawn dan dapat souveniour coklat 'patchi' tuh!
Hehehehehehe......dan 
Kepada semua kawan-kawan blog mama,
mama suruh tanye....
JOM KITA BUAT GATHERING NAK TAK? 
=)




14 comments:

e k i n ♥ y u s r i said...

jom....
boleh2

Mama Likha said...

nak gathering jgk... :p

Mommy_Cha said...

jommmmmm bila tue eh?

Mommy_Cha said...

jommmmm mama jeti kita gathering ramai2....

Mimie_Zatun said...

nak jugak..
ngee.. ngee.. (^_^)

e k i n ♥ y u s r i said...

ekin insyaallah bersalin awal bulan 7
huhuhuhu

Mimie said...

nak ikut.. hahaha *penyibuk.com*

Mommy_Cha said...

BOLEY2....sentiasa lah update nanti yer...

Mommy_Cha said...

sebelom cik ekin bersalin kita bergathering okeh?

Mommy_Cha said...

mama iyeesh boley jer ikut....boley join sekaki..nanti pape hal mama mikha inpom....=)

Qyla Aqilah said...

The pit stop of fashion lovers. We offer the range of dazzling and mesmerizing Sarees for your Baju Kurung,Kebaya and Kaftan, Punjabi Suits, Salwar Kameez exclusively imported from India. Various colors, designs, popular fashions, and textiles custom-made for you to bring colours in your life

http://dedazzlerzzshoppe.blogspot.com/

syafisyifa' said...

comelnya mikha...geram kat pp dia

cikpingu said...

nk nk..

Mimy Hamid said...

mau mau.....jom..alahai ustaz mikhael yang comellote ni...muka serius hokeh ..heheh kelakar nengok nya...mommy cha nak date ngan kamuuuuuuuuuuuuu

Tabung Kami

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...