Iklan

Sharemyloves Geng!

08 September 2011

Haique's Wedding at Shah Alam

Hari Ahad lepas hari kahwin Haique. Best pren Erie sejak tadika sampai lani. Kalo diiktiraf bestpren erie dikira termasuk kategori bestpren aku jugak lah. Best pi kenuri kawin orang nih. Leh makan nasik lauk sedap-sedap. Lagi best bila wedding tuh buat kat area umah erie gak kat Sek.20, Shah Alam. Agak-agak lagi 10 minit pukul 1 pon ko sempat siap mandi lagi hehehe.
**
Aku suka Haique nih. Maksud aku, aku suka nama dia. Haique! macam pelik-pelik tapi menarik. Nih semua gara-gara aku terbekenan kat sorang baby boy time raya (open-house) ritu. Aku punyalah usha baik kat udak nih, sampai erie ingat aku dok usha kat pak dia. Hehehehehe. Aku pun tatau tapi tetiba jek aku berkenan tengok bebudak lelaki. Budak pompuan kureng sikit, sebab hari-hari dah tengok haniey zaara. Hehehehehe!
**
Ok berbalik pada wedding Haique. Ramai kawan erie datang. Siok aku tengok derang nih. Semua sebaya, aku yang paling muda kot. Huhuhuhuu. Sekali berkumpul reramai aku tengok dah macam geng Samseng Kampong Dusun ko. hahaha! Ada yang macam bapak orang, ada yang muka macam budak sekolah, ada yang macam muka rempit v3, ada yang macam muka maharaja lawak..adeh..macam-macam peel lah...
**
Best makan kenuri Haique, lauk orang Nogori Sembilan... hehehehe! Sedap...aku semua sedap ape yang tak sedap pon tatau. Berkumpul dengan geng-geng erie nih dapat ler jumpe bini-bini derang. Aku dah kira, termasuk aku 4 orang sedang preggie. Pada awal due dalam next week, si Syaza. Maknanya nanti tahun depan baby semua sebaya jek...Insyallah boleh lah jadi kelab OCMC Junior, sebab apaknye masing-masing dah group OCMC (Orchid Club Manco Club) Shah Alam. Kelas laki aku siap ade kelab lagi...aku kecik-kecik main masuk Kelab Nuri Bank Rakyat jek..tuh pon pasal nak dapat tabung nuri ngan t-shirt free...hahahaha!
**
Ok dahlah bebelan untuk arini. Nanti tengoklah gambar nye ye. Oh! pas kenuri kitaorang berarak ke open house umah derang-derang nih kat Shah alam gak...legaaaaaaanya...umah aku kat Putrajaya kalo tak, mesti kena serbu jugak..hehehehehe!
Tata.titi.tutu.tutut!

aku & kengkawan yang baby tuh..ummi nya berbaju itam bertudung itam putih, berkebaya ko nok...mak suke...!
bala tentera laki aku...memula aku jatuh cinta kat baju belang itam putih yang perot tersembul sikit tuh..hahaha sesuwei kan...?

see comel kan hat baju belang itam putih tuh..hehehehe! masih single tuh..aku tolong pomot...
ok ini memang senyum cacat aku. yang baju jubah itam tuh syaza (preggie 9 months) aku baru preggie 5 months perot dah mengalahkan si syaza...wat to do.....syukur jelah.....moga-moga baby aku sehat dah le....

korang nampak tak raut wajah ibu mithali disitu? nampak?nampak? cer renung bebetul hehehehe..dah rupe bibik muka aku...
inilah haique bersama yati pengantin baru..semoga cepat-cepat dapat baby macam kami dan boleh join team 'mak-mak buncit' hahahah!

kaler baju aku & erie lebih menyerlah berbanding pengantin..ke perot aku yang buat aku menyerlah nih..konpius..konpius....
macam-macam gaya ado..gaya bebas bersama pengantin katanya....

Tabung Kami

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...