Iklan

Sharemyloves Geng!

26 September 2011

Antenal Class Booking

 Antenatal Classes at DEMC


Tuuttttt-tuuutttt-tutttttttt..(ringing tune).

Cik Cha: Hello DEMC?
DEMC: Yes, cant I help you mam?
Cik Cha: Actually I nak buat appointment untuk antenatal class.
DEMC: Boleh bila puan nak attend the class? seems October nye class dah fully-booking.
Cik Cha: Lah..yeke? Then in November? ada vacancy tak?
DEMC: boleh..November banyak free seating lagi. Nama puan?
Cik Cha: NATASHA FARINA BINTI ARIFIN....erm..with one F only ya. A.R.I.F.I.N not double F.
DEMC: OK. Nama husband puan?
Cik Cha: Hehehe..erm..cena nak cakap erk...Husband saya keja kat DEMC gak....
DEMC: Oh! yeke...sape tuh puan?
Cik Cha: Zuhairie.....Zulkef......(belum sempat habis ayat dah kena pancung ayat aku!)
DEMC: Lah...si Erie ke????? hantu betol...suruh dia datang daftar sendirik...puan kalo nak tau..husband puan nih meja dia depan meja saya jer....hehehehe
Cik Cha: Lol......! hahahahah  +___+

*perbualan kami tergendala sebentar sebab aku dah tak tahan nak tergelak dan aku pun cakap tengkiu cepat-cepat......hantu betoi laki aku nih, susah payah aku kol DEMC set appointment tau..siap tulis lagi kat kertas nak tanya macam-macam kat DEMC...choiiii! Lenkali habaq la nak buat reservation antenatal class tuh depan idong bb saja kot.....*

ini aku curik dari website DEMC..

gini lah rupanya kat antenatal class tuh nanti....

boleh dancing-dancing dengan hubby tau...ai like!

position nih agak 'dangerous' hehehehe!

No comments:

Tabung Kami

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...