Iklan

Sharemyloves Geng!

18 April 2011

1st Contest Anis: Pic Percutian

Hari Isnin,
Rasa nak join kan diri kat Si Manis Anis nye contest.
Kuikuikuikuikui.
 
checklist:
 
1) Anis suh letak banner - check!
 
2) Anis suh letak 1 pic only - check!

ini lah cha jatuh kolam. kelako dok muka aku?..apo??tak kelako?? kite bako.kite bako....

Alkisah, tayyibbb....Ini adalah pics sewaktu percutian ke Cherating, Pahang. Bersama dengan sedara-mara Cha. Kuikuikuikui. Kalau dilihat memang macam bukan ditepi pantai, tasik, air torjun, jeram, sungai atau di mana-mana pun. Cuma berlatar belakangkan kolam renang sajo. Napo ekau letak kolam renang cha???. Ini kerana pic ini sangat kelakau...Korang tengok aku tuh, jatuh terlentang ke dalam kolam di Rumah Peranginan kitaorang dek kerna aku tergelincir ke kolam.. Ades...lepas mandi pantai Cherating lekit-lekit, elokla kiranya korang cuba petua macam aku ini tergelincir ke kolam untuk ilangkan lekit-lekit badan ha....Hehehehe! Cherating best, pantai cantik, udara nyaman dan yang penting makanan pun murah-murah... I like the fish burn or ikan bakar ! Hehehe. Itu sajork! Anis...sila baca karangan Cha ini bebaik okeh....
 
 
 3) Anis suh citer tentang percutian ini - check!
 
4) Anis suh tag rerakan 3 orang sajo - check! 
 

5) Anis suh tinggalkan link sini - check!
 
 
 p.s: yang lain terpakse diblurkan..gambar mengandungi aksi 18sx..kuikuikuikui
That's all folks!
Tata.titi.tutu

10 comments:

anismelon said...

hehe...cene la leh tejatoh nie..nasib xtenggelam..heee...nice nice..

btw tenks yup sudi mengejoinkan diri k contest anis yg xseberape nie..tunggu keputusan lepas 1/5 yup..:)

jaja said...
This comment has been removed by a blog administrator.
itik kuning said...

test from itik kuning!

Natasha Farina Arifin said...

hye itik kuning welcome to the club! i like...=)

Ely Hasrul said...

what??!!! hahaha baru nk komen ckp cun gambo tp terpanjat sbb kena tag hahhahaa... terpaksa carik gambo hebat nk lawan gambo cha hahaha...

Natasha Farina Arifin said...

mommy sammy: hehehehe! suprise..suprise..saja lah tag awok, cha tau awok byk pics vogue da vast nok lawan cha..hehehe!! cepat2 join....=)

AkmaFaizal said...

adeh..susah bebenorla aku nak menang klau cengini..takdo pics hebat ko memang deboom la plak..huhu

Natasha Farina Arifin said...

kema: adeh ini bukan pics hebat tatapi cuma pics aku tingat aku terjatuh tersembam tergelincir dalam kolam..kuikuikuikuikui

WaWa_EzRiLL said...

hahahaha cik cha konpem hang menang.. menarik tu.. weh aku tag hang join contest bagi tajuk lagu..

anismelon said...

anis na mintak tolong boleh??kalo boleh klik sini..:)

http://anismelon.blogspot.com/2011/04/bantuan-anda-amat-dihargai.html

Tabung Kami

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...