Iklan

Sharemyloves Geng!

17 March 2011

Mode: Depressed


Tiba-tiba nak menangis,
mungkin sebab tengok drama BEGITUKAH CINTA?
mungkin sebab lain..
tapi rasa sangat nak menangis...
sedih sangat-sangat,
kalaulah Arwah baba masih ada...... 
=(
nak cakap dengan baba:
"Ba...tasha tak pernah buli orang tapi kenapa orang suka buli tasha baba......?
Ba....datang ambik tasha ok?
Kita pi sama-sama.......
Tasha rindu sangat kat baba........."
=(

*maaf zahir batin pada semua, bila kata-kata kita disalahertikan itu bahaya, itu racun*

5 comments:

syafisyifa' said...

sedihnya :(

amirah said...

sabar ye dear..tenang2 je.anggap apa yg datang adalah ujian, yg memberikan kita kekuatan. demi Allah, sesungguhnya takan Allah beri kita ujian seandai kita tak mmpu bertahan...

Natasha Farina Arifin said...

syasifa: memang terlampau sedih =(

Natasha Farina Arifin said...

amirah: semua itu benar belaka..semoga sabarlah tempuh dugaan kan? =(

WaWa_EzRiLL said...

xpea tasha biaq aku ganti baba hang yea... ( ala erie kan ada) bukan ka erie tu ada silap gayung kak limah.. ngee ngee

Tabung Kami

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...