Iklan

Sharemyloves Geng!

06 March 2011

Extraordinary Sunday!

Salam.
Hari Ahad ini penuh bermakna.
Mama sudah sampai dengan selamat 
yeay!
seperti biasa peti cejuk ku kembali loaded dengan pelbagai makanan dari mama!
yeay lagi!
esok boleh goreng frozen donat (mama bagi) bekal ke ofis
yeay! yeay! lagi...
tengkiu mama.
Tetiba terlintas di otakku ayat adik, Nad Lululalola  tadi..
"Mama kalau mai mesti peti ais penuh punyalaaaaa"
hehehehehe.

Okeh sambung cerita Ahad,
today suamiku mengidam siakap 3 rasa,
aku pulak tak menang tangan sapu sana, sapu sini, 
lap sana, lap sini,
almaklum ler, big boss is coming to town!
ngeee =P
tapi sebagai calon anugerah isteri mithali 2012 aku pun cakap,
okeh beres BB...
menu kita hari ini;
Ikan Siakap 3 rasa & Kailan Ikan Masin.
Homemade punyo!
beli, tapau, order-order tak main...hehehehehehe!

So, layankan sajork picca aku yang telah berjaya mengemas rumah sessi ke-2 hari ini, 
dan juga,
terlupa aku nak selitkan sarapan pagi kami yang tak berapa nak pagi...
mana taknya kengkawan...
kalau dah sarap pukul 12.00 tengah hari sarap apa kah itu?
bekpes gajah kot???
dan juga...
aku yang gigih GOOGLE resipi 3 rasa itu...
hehehehehehe!

Berkilat-kilatan rumah aku...huish...memang nyata award isteri mithali tahun depan milik aku!
huahuahuahuahua...
suamiku mano?
tidur saja....mimpi indah!
cis!

setahun sekali mengemas...dah macam nak raya pulak! hehehehe

Suamiku bangun tidur terus bukak tv tengok Maxis Football Highlight ape ntah...
ish..ish...suamiku...
tetapi aku......sebagai isteri mithali kekekekekekeke..
terus menyediakan sarapan kami berdua...
jeng-jeng-jeng!
sarapan pagi kami, kenapa ada 2 botol sos? satu aku punya..satu erie punya!
ini pulak lunch kami berdua...
boleh tahanlah kalau nak dibandingkan dengan orang kat Somalia yang tak cukup makan kan...
syukur sangat-sangat dengan rezeki hari ini =)
pic atas: sebelum, pic bawah: selepas..hehehehe!
Walaupun resipi hanya search dengan google, tapi bolehlah tahan sedapnya,
I think it's better next time aku nak letak epal hijau atau mangga!
fuhhh!!! kata 3 rasa kannnn???

Menu petang jangan urut dada, kata astagafirrallahalazim tau.....!
atas dapurkan tengah menggelek bau kuah durian yang akan dimakan bersama pulut ataupun roti!
makanan orang utara tuh..memang terbaik
hehehehehehe!
Tengkiu kepada penaja durian & pulut yakni Mama ku...
Buat pulak kopi O' Khawwwww!!!!
memang terbaekkkkk wookkkk!
Yeay! Nak makan dah....bye!

*nanti kalau rajin aku buat entri pasal pulut durian okeh & resipi sekali.....*

PERINGATAN:

MALAM INI RED DEVILS VS. LIVERPOOL 
HEHEHEHEHE!
GLORY-GLORY!

3 comments:

Ely Hasrul said...

hamboii kilatnye rumahhh ahhahahaha.. hamboi skalik lagikkk kuah durian sedapnye!!!! hamboiii mlm nih ManU mesti menang punyee!! (kalu tak menang abis la papi mengamok2 karangg)

Natasha Farina Arifin said...

ely cyg...hamboi..tau xpe ely...hamboi mmg sedap pon kuah durian tuh...amboih mmg pun berkilat umah i...hihihihi mlm nih harus man utd menang!!!! calit sikit!

b a m b a m ' s said...

lama x mkn pulut ngan kuah durian! perghh~! uhuhuuh

salam kenal..CB folo~
jom singgah blog cik bambam
Jana Pendapatan dengan HEARTBEAT

Tabung Kami

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...