Iklan

Sharemyloves Geng!

12 March 2011

Adik's Convocation Day!

Salam.
Entry adik berkonvo
Place: Polytechnic Port Dickson, Negeri 9.
Date: 8th March 2011
Time: 8.30 a.m - 1.00 p.m

Ucapan untuk adik ku:
Siti Nadiah Arifin
@
"Naddy"
@
"Nad"
@
"Lululalola"
@
"Adik Intan"


IM PROUD TO BE YOUR SISTER & YOUR ALONG BUKIT BELUNTUNG.....!
HEHEHEHEHE....




caption: TARAK!
why? sebabnya banyak sangat gambar yang lebih kurang saja posing nye,
ngan bunga, ngan jubah, ngan topi convo, ngan mama, ngan adik, ngan along, ngan abang erie, ngan kawan-kawan...semua sama...hehehe!
lagi adventure kalau tengok picca then pikir sendiri nak bubuh caption apa kan?
rekacipta lah sikit, baru trill...
hehehehehehe.
kalau korang tengok muka suamiku itu dah tangkap leleh...itu bukan dia tangkap leleh sama aku, tapi tangkap leleh nak tidur.
mengantuk tunggu adik ipar konvo...
"Bb, sekali saje seumoq hidup kan?"
hehehehehehheheh....
Patutnya, Poly sediakan satu atau dua skrin layar TV yang besar supaya yang tunggu dekat luar bolehlah tengok sekali,
tak derlah mengecik kan mata merenung skrin TV yang jarak yang lebih kurang pat loh meter dari mata ini.
huhuhuhuhuhuhuhuhu.
terjuling den sokojap.....!
itu harus dipandang serius, satu penambahbaikan kepada poly okeh!
dan kerana penambahbaikan itu tidaklah terasa sangat bahang panas kat luar dewan,
sampaikan menjejeh air ketiak aku ini,
punya nak tengok adik tersayang terima scroll....
ish..ish..ish...
apa-apa pun,
tahniah kepada tokei gerai CHAR KOEW TEOW kerna masakan anda memang SUPERB!
berbaloi berasap badan menunggu...
sebelum babai...siti nadiah adalah adik bongsu aku.
kedua: angah @ GE
ketiga: akim @ PAK KIM
keempat: barulah adik..

itu saja.
bye.

Caption: adalah sarikata di bawah gambar (pada yang kurang mengetahui)....

2 comments:

WaWa_EzRiLL said...

tasha bagitahu si gigi besi @ lululalola TAHNIAH....

Natasha Farina Arifin said...

wawa..okeh...kakak gigi besi menurut perintah...

Tabung Kami

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...