Iklan

Sharemyloves Geng!

24 February 2011

Minnie Mouse vs Haniey Zaaralisa....

Salam.
Hepi besday to youuuu...
hepi besday to youuu....
hepi besday to HANIEY ZAARALISA...
hepi besday to youuuuu.......
their cherish family.....!
Dimulakan dengan lagu besday untuk my niece, haniey.
Walaupun agak terlambat makngah nak jugak ucapkan hepi besday untuk haniey.
27 Januari 2011
genap sudah haniey berusia setahun,
well she's also shared her birthday with her dad.
yup! tarikh lahir yang sama.
agak jarang berlaku tapi, ini berlaku kepada haniey dan ayahnya, abang Hazri (my bro-in-law).
Makngah nak minta maaf dengan haniey sebab tak dapat datang party besday haniey.
Bukan ape time itu aku baru sangat menjalani d&c,
jadi haruslah "berparty" di rumah bersama tungku, daun mengkudu, jamu, ikan masin, ulam pegaga dan pati ikan haruan sahaja.
hehehehe.
walaupun agak terkilan kerana tidak dapat menghadirkan diri ke beberapa majlis, antaranya mimie's wedding but aku pujuk diri sendiri bahwa ini bukan kehendak ku,
semua telah diatur oleh Allah SWT.
Berbalik kepada haniey party, sehari sebelum party my law family agak sibuk menyediakan bahan-bahan untuk makanan.
yelah dah nama pun menjemput orang datang kan?
mestilah ada makanan & minuman.
kerana kepakaran my MIL, wah! makanan sangat banyak tersedia, terhidang..tunggu nak dijamah aje.
huh! teror..tak main katering-katering..hehehehe!
antara jasa aku adalah menyediakan topi party besday haniey tuh..
yup! the party hat!
hehehehehe...
2,3 hari jugak la aku dan Kak Jue (mama haniey@kakak erie) berkerah tenaga menghasilkan topi-topi itu.
alah...u guys tau lah kan?
bebudak memang suka-suki semua menda-menda nih.
lagi pulak ada goodies bag....ada oreo cake, ada mainan kecik-kecik, ada sumi, ada lollipop, ada belon, ada muffins!
huish...rugi aku tak datang hehehehehe.
buat haniey, memang aku dah tak sempat nak beli ape-ape hadiah.
tapi...tapi...tapi....aku dan erie awal-awal lagi sudah hadiahkan ini padanya.....
jeng-jeng-jeng!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hadiah from angah tasha & angah erie kepada haniey...tanteknyeeee,, kata haniey!

besday cake untuk my cute lil' niece!
excited sangat sebab tak sempat tengok real cake sampai xdan-dan suruh erie mms picca kat aku.
time tuh aku di rumah mama di Selayang tengah tutup lobang idong sebab kena paksa minum pati ikan haruan Polleney dengan mama....(rasa nya sumpah! macam papan kayu kena blend dengan bantal busuk!)
aku excited sebab....
aku yang design that cake & choose the color dan that bentuk dan pilih flavournya...hanya untukmu haniey!
hope u like it....
kan aku dah cakap pink memang warna kegemaran aku...
hehehehehe.
seriously the minnie mouse is as cute as haniey!

MEMO UNTUK HANIEY BILA DAH PANDAI BACE NANTI:
My darling haniey, im watchin' u growing since u still a small eeny-meeny tiny baby until now,
im proud of being ur "angah"...
hope u'll be a super gorgeous girl, and smart girl soon,
be a star to mama, be a star to ayah,  be a star to mak wan, be a star to atok,  be a star to mak chu,  
be a star to pak ngah, and  be a star to mak ngah...
because u're always been loves by us and always be our 
twinkle-twinkle LITTLESTAR SUPERSTAR!

angah erie bersama haniey...cheeky face episode 1!
mak wan bersama haniey...cheeky face episod 2!
mak wan wit haniey again, hey! dont u remember bout angah tasha on that day..she's missing lol?!
excited ini budak bila tengok cake...hehehe!
watch that 2 girls...hehehehe! xsabaq noo nak makan kek adik-adik nih....
bahawasanya saya dengan ini merasmikan minnie mouse sebagai maskot besday saye...hehehe!
Mama juga turut teruja-teruji dengan kecomelan kek!
Dan Ayah Haniey  juga nampaknya turut teruja-teruji melihat kek..hehehehe!
from left: kak erin (our cousin with her son, harris), Kak Jue, Haniey & Mak Chu Eira (yang meragakan topi party buatan saya!) wahahahahahaha.....i like!
itu saja lah kot. benci tau gambar aku tak ada becoz aku tak dapat pi....! huish....
been waiting for next birthday!
whose birthday????
MINElahhhhhhhhhhhhhhhhh!

bye!

3 comments:

Mama Likha said...

klo likha nmpak kek tu msti die terloncat2 sambil HOTJOK HOTJOK. die obses gila ngn Mickey, minnie cha huhu.

jom kite wat bday cake kite, miki mini nak hahaha

Natasha Farina Arifin said...

mama likha: wohhohohohoho..yeke? boleh2 jom2 kita wat kek minnie & mickey...hihihihi dah ada date & place to go for our besday?

AkmaFaizal said...

ha..wat besday party jgan lupa ajak. nk bw my tentera skali ni. nak serbu ur kek..ngeh3.. :P

Tabung Kami

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...